Analýza spokojenosti zákazníků vybraného motorestu – Žaneta Střelcová
Žaneta Střelcová
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného motorestu
Customer Satisfaction Analysis of Selected Motorest
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného motorestu. Práce je rozdělená na dvě části. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny týkající se gastronomických služeb a kvality v gastronomických službách, kategorizace hostinských zařízení, zákazníka, jeho spokojenosti a nakonec marketingového výzkumu. Praktická část se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného …viacAbstract:
Bachelor thesis is focused on customer satisfaction analysis of the chosen motel. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part we deal with literature concerning gastronomic services, their quality, categorization of catering facilities, customers, their satisfaction and marketing research. In the practical part analysis of customer satisfaction is being dealt with. The analysis includes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Střelcová, Žaneta. Analýza spokojenosti zákazníků vybraného motorestu . Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Nabídka a kvalita gastronomických služeb
Roman Kubišta -
Nabídka a kvalita gastronomických služeb ve velkém hotelu
Tereza Hujerová -
Řízení a kvalita gastronomických služeb v hotelu
Adam Navrátil -
Kvalita gastronomických služeb v letecké dopravě
Simona Révaiová -
Kvalita gastronomických služeb v Brně
Kristýna Jurková -
Kvalita gastronomických služeb
Andrea Hupik -
Kvalita gastronomických služieb v hoteloch
Filip Oľha