Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.) – Ing. Patrik ROUPA
Ing. Patrik ROUPA
Bakalářská práce
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Communication mix analysis focused on customer's satisfaction Teilo Engineering Ltd.
Abstract:
My bachelor{\crq}s thesis is focused on communication and communication mix of Teilo Engi-neering Ltd. and suggestions for its improvement. At first I described theoretical problems to this theme. I started with communication, followed by communication mix and its tools, than I continued with situation analysis and marketing research. In the second, analytical part, I introduced company and analyzed …víceAbstract:
Má bakalářská práce je soustředěna na komunikaci a komunikační mix společnosti Teilo Engineering Ltd. a návrhy pro jeho zlepšení. V první teoretické části mé bakalářské práce jsem popsal základní poznatky k tomuto tématu. Začal jsem komunikací, následovanou komunikačním mixem a jeho nástroji, poté jsem pokračoval s popisem SWOT analýzy a popisem marketingového výzkumu. V druhé, praktické části jsem …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Zveřejnit od: 24. 4. 2007
Identifikátor:
6961
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROUPA, Patrik. \textit{Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. $\backslash$nl$\{\}$ (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/qlcw6f/.
Jak správně citovat práci
ROUPA, Patrik. Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Public relations nadačního fondu
Tereza SOKOLOVÁ -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský