Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.) – Ing. Patrik ROUPA
Ing. Patrik ROUPA
Bachelor's thesis
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Communication mix analysis focused on customer's satisfaction Teilo Engineering Ltd.
Abstract:
My bachelor{\crq}s thesis is focused on communication and communication mix of Teilo Engi-neering Ltd. and suggestions for its improvement. At first I described theoretical problems to this theme. I started with communication, followed by communication mix and its tools, than I continued with situation analysis and marketing research. In the second, analytical part, I introduced company and analyzed …moreAbstract:
Má bakalářská práce je soustředěna na komunikaci a komunikační mix společnosti Teilo Engineering Ltd. a návrhy pro jeho zlepšení. V první teoretické části mé bakalářské práce jsem popsal základní poznatky k tomuto tématu. Začal jsem komunikací, následovanou komunikačním mixem a jeho nástroji, poté jsem pokračoval s popisem SWOT analýzy a popisem marketingového výzkumu. V druhé, praktické části jsem …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2007
Accessible from:: 24. 4. 2007
Identifier:
6961
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROUPA, Patrik. \textit{Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. $\backslash$nl$\{\}$ (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/qlcw6f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROUPA, Patrik. Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Public relations nadačního fondu
Tereza SOKOLOVÁ -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský