Úloha České exportní banky při podpoře malých a středních podniků – Martin Švéda
Martin Švéda
Bakalářská práce
Úloha České exportní banky při podpoře malých a středních podniků
Role of the Czech Export Bank in a small and medium enterprise support
Anotace:
V úvodu práce je prezentováno teoretické vymezení malého a středního podniku (dále MSP) a zmíněn jeho význam pro ekonomiku. Další kapitoly popisují podobu státní podpory exportu MSP, mezinárodní pravidla pro státní podporu exportu a jak je státní podpora exportu aplikována v ČR. V praktické části práce je představena Česká exportní banka a.s. (dále ČEB), jako jeden z pilířů státní podpory exportu v …víceAbstract:
Main theoretical definition of small and medium enterprise (SME) and its significant role in the economy are presented in the introduction of this thesis. Next chapter focuses on forms of state support of SME export, international rules for state export support and application of the state export support in the Czech Republic. The Czech export bank (CEB) is presented in the practice part of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2011
- Vedoucí: Eva Černohlávková
- Oponent: Zdeněk Pavlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria