Michal Moricz

Bakalářská práce

Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti

Online Marketing Communication Analysis of the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze online marketingové komunikace vybrané společnos-ti, respektive její vybraného produktu. Vzhledem k množství využívaných kanálů nejsou výsledky optimální, a proto se na základě kvalitativního výzkumu vedeného formou in-tenzivních hloubkových rozhovorů v této práci zjišťuje, co za tím je. Výběr specifické cílové skupiny zvolené přesně na míru a potřeby této práce je …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of online marketing communication of a selected company, respectively its selected product. Due to the number of channels used, the results are not optimal and therefore, based on qualitative research conducted through intensive in-depth interviews in this work, it is determined what is behind it. The choice of a specific target group chosen exactly for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Moricz, Michal. Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe