Klára Krejčí

Bachelor's thesis

Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.

Possibilities and limitations of marketing communication for projects in the nonprofit sector on the example of Remembrance Day in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce zjišťuje možnosti a omezení marketingové komunikace v soukromém neziskovém sektoru. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a jejího uplatnění v organizacích neziskového soukromého sektoru, se zacílením na možnosti a omezení, primárně v oblasti etiky. Praktická část se věnuje konkrétní neziskové organizaci Post Bellum, jeho činnosti a projektu …more
Abstract:
The bachelor thesis investigates the possibilities and limitations of marketing communication in the nonprofit private sector. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing, marketing communication and its application in the nonprofit private organizations, primarily focusing on the possibilities and limitations in the field of ethics. The practical part focuses on a specific …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Irena Tyslová
  • Reader: Martin Zelený

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86911