Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů. – Klára Krejčí
Klára Krejčí
Bachelor's thesis
Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.
Possibilities and limitations of marketing communication for projects in the nonprofit sector on the example of Remembrance Day in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce zjišťuje možnosti a omezení marketingové komunikace v soukromém neziskovém sektoru. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a jejího uplatnění v organizacích neziskového soukromého sektoru, se zacílením na možnosti a omezení, primárně v oblasti etiky. Praktická část se věnuje konkrétní neziskové organizaci Post Bellum, jeho činnosti a projektu …moreAbstract:
The bachelor thesis investigates the possibilities and limitations of marketing communication in the nonprofit private sector. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing, marketing communication and its application in the nonprofit private organizations, primarily focusing on the possibilities and limitations in the field of ethics. The practical part focuses on a specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86911
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Irena Tyslová
- Reader: Martin Zelený
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJČÍ, Klára. \textit{Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/qm3uu3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86911
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová