Komunikační strategie portálu Dobrovolník.cz – Viktorie Havlíčková
Viktorie Havlíčková
Bachelor's thesis
Komunikační strategie portálu Dobrovolník.cz
Communication strategy of Dobrovolník.cz
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení komunikační strategie neziskového portálu Dobrovolník.cz na základě výzkumu spokojenosti současných uživatelů portálu a kritického zhodnocení současné komunikační strategie. Teoretická část se věnuje charakteristice neziskových organizací a marketingu neziskových organizací. Součástí praktické části je popis současné komunikační strategie portálu …viacAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to propose improvement of the communication strategy of the non-profit portal Dobrovolník.cz based on the research of the satisfaction of current portal users and the critical evaluation of the current communication strategy. The theoretical part deals with the characteristics of non-profit organizations and marketing of non-profit organizations. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Michaela Jandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72695
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální komunikace v neziskových organizacích
Pavla Kučerová -
Marketingová komunikace v neziskových organizacích
Clara Vyorálková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová