Analýza spokojenosti klientů se službami a produkty ČSOB – Renata KŇOURKOVÁ
Renata KŇOURKOVÁ
Master's thesis
Analýza spokojenosti klientů se službami a produkty ČSOB
Analysis of client satisfaction with ČSOB services and products
Abstract:
Diplomová práce byla zpracována na téma {\clqq}Analýza spokojenosti klientů se službami a produkty ČSOB a. s.``. Cílem této práce bylo zjistit, jak jsou klienti ČSOB a. s. spokojeni s kvalitou produktů a služeb. Úkolem bylo zhodnotit prováděné dotazníkové šetření a poté navrhnout podněty, které by vedly ke zlepšení služeb ČSOB a. s. Dále jsem se zaměřila na nabízené portfolio produktů a služeb této …moreAbstract:
The thesis topic was ``Analysis of client satisfaction with ČSOB a. s. services and products``. The objective of the thesis was to survey satisfaction of ČSOB a. s. clients with the quality of its products and services. The purpose of the thesis was to evaluate the questionnaire survey and then to propose ideas for improvement of services provided by ČSOB a. s. Further, I have focused on the portfolio …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Accessible from:: 29. 4. 2009
Identifier:
11765
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŇOURKOVÁ, Renata. \textit{Analýza spokojenosti klientů se službami a produkty ČSOB}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/qngyl6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŇOURKOVÁ, Renata. Analýza spokojenosti klientů se službami a produkty ČSOB. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s produkty dané společnosti ve vybrané lokalitě
Dagmar KUPCOVÁ -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Teorie firmy: Vliv kvality produktu na spokojenost zákazníka(na příkladě určitého podniku )
Irina Luneva -
Spokojenost zákazníků s nabízenými službami a produkty vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Michal Matlas -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Matica kapacit sluzba/miesto o pacientov s Alzheimerovou chorobou v CR/SR v kontexte prevalencie choroby
Lenka Štvrtecká -
Evropská služba pro vnější činnost - nadnárodní diplomatická služba
Michaela Kičmerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights