Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením – Ing. Daniel Mach
Ing. Daniel Mach
Master's thesis
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Marketing Plan of Online Clothing Store
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením. V teoretické části práce jsou vysvětleny jednotlivé pojmy týkající se marketingového plánování. V praktické části jsou poté dle tradičního postupu vypracování marketingového plánu zpracovány jeho následující součásti: Analýza současného stavu společnosti, produktů společnosti a analýza trhu a konkurence …viacAbstract:
This dissertation proposes a marketing plan for online clothing store. In the first part of this paper, various concepts of marketing planning are explained. Then, according to marketing planning standards, the following parts of marketing plan are discussed: Market and competition analysis, goal setting, segmentation and targeting. At last, marketing and communication mix, which is based on preceding …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x9nef/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová