Návrh využití marketingové komunikace na sociálních sítích za účelem zvýšení zájmu zákazníků o vybraný obchodní řetězec – Bc. Martina Mazáčková
Bc. Martina Mazáčková
Master's thesis
Návrh využití marketingové komunikace na sociálních sítích za účelem zvýšení zájmu zákazníků o vybraný obchodní řetězec
Proposal of Marketing Communication Usage on Social Networks to Increase Customer Interest in Selected Shop with Clothes
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na návrhy a doporučení využití marketingové komunikace na sociálních sítích s cílem zvýšení zájmu zákazníků o vybraný obchodní řetězec.Teoretická část diplomové práce je zpracována na základě studie odborné literatury a ověřených internetových zdrojů v oblasti marketingu a sociálních sítí a jejich praktického využití.V praktické části je realizován kvantitativní výzkum za …viacAbstract:
The thesis is focused on proposals and recommendations of marketing communication usage on social networks to increase customer interest in a selected chain store.The theoretical part of the thesis is based on a study of literature and proven internet resources in the field of marketing and social networks and their practical use.The theoretical part realises quantitative research by using the written …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAZÁČKOVÁ, Martina. \textit{Návrh využití marketingové komunikace na sociálních sítích za účelem zvýšení zájmu zákazníků o vybraný obchodní řetězec}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/qp4kn2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva