Rozvoj malého a středního podnikání ve vybraném mikroregionu – Ing. Andrea Křížová
Ing. Andrea Křížová
Diplomová práce
Rozvoj malého a středního podnikání ve vybraném mikroregionu
Development of small and medium enterprises in chosen micro-region
Anotace:
Cílem diplomové práce „Rozvoj malého a středního podnikání v daném mikroregionu“ je analýza prostorové diferenciace odvětvové struktury malého a středního podnikání ve vybraném regionu a její vývoj po roce 2000. V rámci teoretické části je první kapitola zaměřená na seznámení se s malými a středními podniky a jejich rolí v ekonomice taktéž jako na důležitý pojem ekonomické klasifikace odvětvových činností …víceAbstract:
The aim of the thesis "Development of small and medium enterprises in selected region“ is the analysis of spatial differentiation of the industrial structures of small and medium enterprises in the selected region and its development after 2000. The first chapter in the theoretical part is focused on familiarization with small and medium enterprises and their role in the economy as well as an important …víceKlíčová slova
Malé a střední podniky podnikatelská aktivita registr ekonomických subjektů demografie podniku strukturální fondy operační program okres Zlín Small and medium enterprises entrepreneurial activity a register of business entities business demographics structural funds operational program Zlín district
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vwj1c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.
- Oponent: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Practices and Perceptions of Business Ethics in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Nigeria
Glory Elias