Bc. Barbora Mazáčová
Diplomová práce
Management kvality služeb
Service quality management
Anotace:
Diplomová práce pojednává o hodnocení kvality služeb z pohledu zákazníka v oblasti cestovního ruchu. Cílem práce je nalézt aspekty služby, které vedou k nespokojenosti zákazníka, a nejčastější reakci managementu na nespokojenost. V teoretické části práce jsou představeny klíčové poznatky z oblasti kvality služeb, formování spokojenosti a nespokojenosti zákazníka, jeho reakce na nespokojenost a možné …víceAbstract:
This diploma thesis deals with an evaluation of service quality in tourism from a point of view of a customer. The goal of the thesis is to discover aspects of a service, which lead to customer dissatisfaction. The aim is also to discover the most frequent answer from management. In a theoretical part of the thesis there are introduced crucial findings about service quality, customer satisfaction and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rr4ew/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irma Macháčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nespokojenosti zákazníka vyjádřená on-line
Eva Struhařová -
Spokojenost a zpětná vazba zaměstnanců v podniku
Aneta Elišková -
Analýza pracovní spokojenosti a nespokojenosti v organizaci
Ilona Vrbatová -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg