Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě – Bc. Barbora Panglová
Bc. Barbora Panglová
Diplomová práce
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
Marketing campaign promotion of products in the selected company
Anotace:
Diplomová práce je věnována komunikaci a marketingu společnosti A. Charouz Motors. V úvodu práce je proveden rozbor současné situace na českém i světovém trhu automobilů a prodejních výsledků značky Jaguar a Land Rover, tj. značek, které výše uvedená společnost prodává. Je provedena situační analýza firmy, včetně jejího postavení na trhu a rozbor segmentace zákazníků. Dále je rozebrán význam značky …víceAbstract:
The thesis deals with communication and marketing in A. Charouz Motors. The first part of the thesis includes an analysis of the current situation on the Czech and global automotive market and of the sales achieved by the Jaguar and Land Rover brands, i.e. brands sold by the above company. A situational analysis of the company, including the company’s market position and customer segmentation analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k2t4h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček