Martina Kusebauchová

Bakalářská práce

Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii

Effective communication in the Call Centre in the selected financial institution
Abstract:
The aim of our work is to take a view on effective communication process with clients in a selected call center. In our case, selected financial institution is the bank. In the introduction we deal with general definition of communication, marketing communication and its tools, and the definition of communication with clients by the phone. In the next chapter we define CRM – Customer Relationship Management …více
Abstract:
Cieľom našej bakalárskej práce je uskutočniť náhľad na efektívny proces komunikácie s klientom vo vybranom call centre. Vybranou finančnou inštitúciou je v našom prípade banka. V úvode práce sa zaoberáme všeobecným vymedzením komunikácie, definovaním marketingovej komunikácie a jej nástrojov, a vymedzením komunikácie s klientom na diaľku – po telefóne. V ďalšej kapitole definujeme CRM - Customer Relationship …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK