Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii – Martina Kusebauchová
Martina Kusebauchová
Bakalářská práce
Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii
Effective communication in the Call Centre in the selected financial institution
Abstract:
The aim of our work is to take a view on effective communication process with clients in a selected call center. In our case, selected financial institution is the bank. In the introduction we deal with general definition of communication, marketing communication and its tools, and the definition of communication with clients by the phone. In the next chapter we define CRM – Customer Relationship Management …víceAbstract:
Cieľom našej bakalárskej práce je uskutočniť náhľad na efektívny proces komunikácie s klientom vo vybranom call centre. Vybranou finančnou inštitúciou je v našom prípade banka. V úvode práce sa zaoberáme všeobecným vymedzením komunikácie, definovaním marketingovej komunikácie a jej nástrojov, a vymedzením komunikácie s klientom na diaľku – po telefóne. V ďalšej kapitole definujeme CRM - Customer Relationship …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/t4sdt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2012
- Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Linda Valentová -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
Martina Wimmerová -
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Využití sociálních sítí jako prostředků pro komunikaci s centrem tísňového volání 112
Richard Majtán