Ing. Hana Zahrádková

Bachelor's thesis

Regulace reklamy

Regulation of advertising
Anotácia:
Práce se zabývá reklamou a její regulací. V teoretické části popisuji rozdělení regulace reklamy na právní a etickou. Nástroje pro právní úpravu reklamy vycházejí ze dvou okruhů, z práva veřejného a z práva soukromého. V teoretické části práce je dále popsána regulace reklamy vybraných druhů výrobků a služeb s příklady některých projednávaných stížností a rozhodnutí Rady pro reklamu a Rady pro rozhlasové …viac
Abstract:
This work deals with advertising and its regulation. In the theoretical part I describe the division of advertising regulation into the lagal and ethical. The tools for legal advertising regulation are divided into two areas, the Public Law and Private Law. Advertising regulation of selected types of producks and services is further described in the theoretical part of the thesis. There are examples …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Jana Šmejcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní