Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby – Jan Zábrodský
Jan Zábrodský
Master's thesis
Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby
Abstract:
Práce se zabývá popisem tvorby hodnotové nabídky online startupové služby a stanovením plánu inovace produktu a vývoje služby. Také je analyzováno konkurenční prostředí a okolí společnosti. Práce vymezuje základní teoretické pojmy a jsou popsány analýzy, ze kterých se vychází v praktické části diplomové práce. Tvorba hodnotové nabídky se skládá z primárního průzkumu, zákaznického průzkumu a následného …moreAbstract:
The thesis deals with the description of the creation of the Start-up online services value proposition and the determination of the plan of product innovation and service development. The competitive environment and the company's surroundings are described. The the-sis defines the basic theoretical concepts and analysis description, which are further used in the practical part of the theses. The creation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2021
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁBRODSKÝ, Jan. \textit{Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Available from: https://theses.cz/id/qr5lb9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Branding as a Source of Competitive Advantage
Anna Kristina Rezutka -
Socio-emotional wealth of family business as a source of competitive advantage
Safarli Safarli -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Performance pay as a competitive advantage and weapon
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
Training and Development of employees as competitive advantage
Zhao Wang -
Effective Recruiting as a Competitive Advantage
Gulden Zhumasheva -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková