Komparace obsahu učiva předmětu ZSV na gymnáziích – Michaela BOGAROVÁ
Michaela BOGAROVÁ
Bachelor's thesis
Komparace obsahu učiva předmětu ZSV na gymnáziích
Comparison of the content of the subject of social sciences at upper secondary school
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá komparací učiva Společenských věd. Teoretická část v první polovině zahrnuje vymezení vzdělávání, systém kurikulárních dokumentů a charakteristiku Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia. Druhá polovina teoretické části se zabývá charakteristikou výukových oblastí v předmětu Společenských věd. Praktická část se zabývá srovnáním Školních vzdělávacích programů spolu …viacAbstract:
This bachelor's thesis deal with comparation of the Social Sciences. In first half of the theoretical part is included definition of education, curricular document system and characteristics of the Framework Educational Program for upper secondary schools. In second half of theoretical part are included individual parts of Social sciences. The practical part deals with problems between Framework Educational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOGAROVÁ, Michaela. Komparace obsahu učiva předmětu ZSV na gymnáziích. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / SV-VZ
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání o Evropské unii v Jihomoravském kraji; Europe Direct Brno a jeho aktivity na poli středoškolského vzdělávání o Evropské unii v Jihomoravském kraji v letech 2005 - 2019
Jan Kovář -
Vliv novověké vědy na filosofii Johna Locka
Anisa Anzorova -
Význam dialogického vyučování v procesu vzdělávání pohledem žáků
Markéta Smejkalová -
Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem a jejich začleňování do českých škol
Alexandra Harabišová -
Vzdělávání občanské výchovy na českých školách
Kateřina Killianová -
Komparace projektovaného kurikula tělesné výchovy ve Finsku, Norsku, Irsku a České republice
Martina Habrdlová -
Komparace vzdělávacích dokumentů se zaměřením na tělesnou výchovu v České republice, Nizozemsku, Švédském království a Anglii
Michal Lupač -
Kurikulum v podmínkách české mateřské školy
Anna ŠULCOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva