Formulace marketingové strategie – Bc. Alena Vaňková
Bc. Alena Vaňková
Bachelor's thesis
Formulace marketingové strategie
Marketing Strategy Formulation
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je problematika formulace marketingové strategie. Cílem je navrhnout marketingovou strategii pro zlepšení strategické pozice penzionu ALFA. V teoretické části práce se autorka zabývá procesem marketingového řízení a s ním spojenými relevantními pojmy. Aplikační část práce zahrnuje marketingovou situační analýzu a návrh marketingových cílů vybrané firmy. Na základě výše uvedeného …viacAbstract:
The theme of bachelor work is the formation of a marketing strategy. Its aim is to offer a marketing strategy to improve the strategic position of pension ALFA. In the theoretical part the author considers the process of marketing management and related relevant concepts. The practical part includes the marketing situation analysis and the development of marketing objectives for the selected company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gvesq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2016
- Vedúci: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor