Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu – Eva HEGEROVÁ
Eva HEGEROVÁ
Bakalářská práce
Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu
Increasing of competitivenes of Tesco hypermarket Kroměříž by using marketing mix tools
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zaměření se na zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž za použití nástrojů marketingového mixu. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma obchodní trh, konkurence a její jednotlivé typy. V praktické části je nejdříve analyzován současný stav hypermarketu Tesco Kroměříž, jeho finanční situace a vztah ke konkurenci. Dále jsou provedeny PEST a SWOT …víceAbstract:
Main purpose of this bachelor thesis is focusing on rise of competetivenes of Tesco hypermarket in Kroměříž by using marketing mix tools. The theoretical part contains literature search about trading market, competition and its types. At first in practical part there is analysed the actual situation of hypermarket Tesco Kroměříž, its financial situation and the relation to the competition. Then were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11758
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEGEROVÁ, Eva. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/qrqhgu/.
Jak správně citovat práci
HEGEROVÁ, Eva. Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Petr Rajtšlégr