L’Argumentation dans l’enseignement secondaire tchèque – faut-il et comment l’intégrer aux différentes matières – Mgr. Veronika Drimlová
Mgr. Veronika Drimlová
Diplomová práce
L’Argumentation dans l’enseignement secondaire tchèque – faut-il et comment l’intégrer aux différentes matières
Argumentation in Czech secondary schools – possibilities of its integration into different subjects
Anotace:
Diplomová práce s názvem Argumentace v českém středoškolském vzdělávání – možnost jejího začlenění do jednotlivých předmětů je koncipována jako příručka pro učitele na českých středních školách, která poměrně detailním způsobem přibližuje metodu argumentace v psaném projevu. Práce je rozdělena na čtyři části. V první části je stručně nastíněn pohled na argumentaci a její vývoj v historickém kontextu …víceAbstract:
This diploma thesis named Argumentation in Czech secondary schools – possibilities of its integration into different subjects is drawn as a guide for teachers at Czech secondary schools which gives a quite detailed description of argumentative methods in written form. The document is divided in four parts. In the first part, there is a short description of historical evolution of argumentation. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e69iz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
- Vedoucí: Mgr. Magda Chmelová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRIMLOVÁ, Veronika. \textit{L’Argumentation dans l’enseignement secondaire tchèque – faut-il et comment l’intégrer aux différentes matières}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/qs82pd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Error Analysis of Texts Written by Czech Secondary School Students: A Case Study
Tereza Gajdošová -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Specifics of teaching physical education at secondary vocational schools
Karolína Bublíková -
Translation of a previously untranslated non-literary English text to Czech language, translation commentary and text analysis
Sebastiana LAŠUTOVÁ -
Propaganda Detection using Stylometric Text Analysis
Radoslav Sabol -
An annotated translation of a previously untranslated English text and text analysis
Barbora ŠOPOROVÁ -
An annotated translation of a previously untranslated English text and text analysis
Jakub TOMÁŠ -
Text analysis, translation and commentary: professional texts
Adéla NESVADBOVÁ