Bc. Lucie Kloučková

Bachelor's thesis

Marketing a marketingová komunikace školských zařízení

Marketing and marketing communication mix in university type of education
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je Marketing a marketingová komunikace školských zařízení. Jedná se o ekonomický jev, který se dotýká každého z nás. V této práci se budu zabývat využitím nástrojů marketingové komunikace ve školách, jak těchto nástrojů školy využívají a jaké mají možnosti k jejich použití.
Abstract:
The theme of my thesis is marketing and marketing communication at school facilities. It is an economic phenomenon that affectsall of us. In this work I examine the use of marketing communication tools in schools, how schools are using these tools and whatare the possibilities for their use.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2012
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní