Marketingová komunikace vybraného zařízení – Bc. Iryna Shylo
Bc. Iryna Shylo
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybraného zařízení
Marketing communication in the choosen company
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného zařízení, kterým je kosher hotel King David Prague. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část seznamuje s komunikačním procesem a jednotlivými nástroji marketingového mixu, kterými jsou reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, veletrhy a výstavy, sponzoring a event marketing, on-line komunikace …víceAbstract:
This thesis deals with marketing comunication of the selected facility, which is kosher hotel King David Prague. This thesis is dividend into theoretical, analytical and design part. The theoretical part introduces the communication process and individual marketing mix tools such as advertising, sales promotion, direct marketing, public relations, trade fairs and exhibitions, sponsorship and event …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13612/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHYLO, Iryna. \textit{Marketingová komunikace vybraného zařízení}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/mon6vr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn