Analýza marketingové komunikace Hodného psa – Barbora Chomová
Barbora Chomová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace Hodného psa
Marketing communication analysis of Hodný Pes
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace výcvikového centra Hodný pes. Cílem práce je na základě provedené analýzy a vlastního výzkumu předložit návrhy ke zlepšení komunikace. Práce sestává z teoretické a praktické části. V teoretické části je využito literárních a dalších zdrojů k představení nejzásadnějších poznatků z oblasti marketingu, marketingové komunikace a marketingového …víceAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the analysis of marketing communication of the Hodný pes training center. The goal of the thesis is to present proposals for improving communication based on the analysis and own research. The work consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, literary and other sources are used to present the most fundamental findings from marketing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91733
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Kristýna Červínová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91733
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová