Barbora Chomová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace Hodného psa

Marketing communication analysis of Hodný Pes
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace výcvikového centra Hodný pes. Cílem práce je na základě provedené analýzy a vlastního výzkumu předložit návrhy ke zlepšení komunikace. Práce sestává z teoretické a praktické části. V teoretické části je využito literárních a dalších zdrojů k představení nejzásadnějších poznatků z oblasti marketingu, marketingové komunikace a marketingového …více
Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the analysis of marketing communication of the Hodný pes training center. The goal of the thesis is to present proposals for improving communication based on the analysis and own research. The work consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, literary and other sources are used to present the most fundamental findings from marketing, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
  • Vedoucí: Filip Truhlář
  • Oponent: Kristýna Červínová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91733