Bc. Adéla Halouzková

Bakalářská práce

Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti

The tools of marketing communication tools mix of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní používané nástroje marketingového komunikačního mixu divadla a navrhnout změny pro jejich případné zlepšení. Pro tyto účely jsou využita dostupná sekundární data, ale také data primární, získaná provedeným marketingovým průzkumem, zaměřeným na konkrétní nástroje a využívané prvky …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication mix. The aim of the bachelor's thesis is to evaluate currently used tools of the theatre's marketing communication mix and to propose changes to their possible improvement. For these purposes, available secondary data are used and also primary data which were obtained by a marketing survey focused on specific tools and elements of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/mcdi5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management