Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti – Bc. Adéla Halouzková
Bc. Adéla Halouzková
Bakalářská práce
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
The tools of marketing communication tools mix of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní používané nástroje marketingového komunikačního mixu divadla a navrhnout změny pro jejich případné zlepšení. Pro tyto účely jsou využita dostupná sekundární data, ale také data primární, získaná provedeným marketingovým průzkumem, zaměřeným na konkrétní nástroje a využívané prvky …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication mix. The aim of the bachelor's thesis is to evaluate currently used tools of the theatre's marketing communication mix and to propose changes to their possible improvement. For these purposes, available secondary data are used and also primary data which were obtained by a marketing survey focused on specific tools and elements of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/mcdi5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova