Ing. Zuzana Králová

Bachelor's thesis

E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje

E-business and social networks. Their utilization in the Sales promotion
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím e-businessu a sociálních sítí při podpoře prodeje. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první teoretické části popisuji e-business, jeho druhy a podrobněji se zaobírám e-komercí. Zároveň v teoretické části popisuji pojmy platformy internetu a sociálních sítí, které jsou dnes hojně využívány. V druhé praktické části analyzuji konkrétní e-shop. Řeším …more
Abstract:
This thesis deals with use of e-business and social networks in sales promotion. The thesis is divided into two main parts. In the first theoretical part, I describe e-business, its types and in detail focus on e-commerce. Simultaneously, in theoretical part, I describe platforms of internet and social networks that are abundantly used nowadays. In the second practical partI analyze particular e-shop …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní