E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje – Ing. Zuzana Králová
Ing. Zuzana Králová
Bakalářská práce
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
E-business and social networks. Their utilization in the Sales promotion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím e-businessu a sociálních sítí při podpoře prodeje. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první teoretické části popisuji e-business, jeho druhy a podrobněji se zaobírám e-komercí. Zároveň v teoretické části popisuji pojmy platformy internetu a sociálních sítí, které jsou dnes hojně využívány. V druhé praktické části analyzuji konkrétní e-shop. Řeším …víceAbstract:
This thesis deals with use of e-business and social networks in sales promotion. The thesis is divided into two main parts. In the first theoretical part, I describe e-business, its types and in detail focus on e-commerce. Simultaneously, in theoretical part, I describe platforms of internet and social networks that are abundantly used nowadays. In the second practical partI analyze particular e-shop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f17uy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Nové trendy v marketingu se zaměřením na sociální síť Facebook
Kamila Chramostová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar