Ing. Zuzana Králová

Bakalářská práce

E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje

E-business and social networks. Their utilization in the Sales promotion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím e-businessu a sociálních sítí při podpoře prodeje. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první teoretické části popisuji e-business, jeho druhy a podrobněji se zaobírám e-komercí. Zároveň v teoretické části popisuji pojmy platformy internetu a sociálních sítí, které jsou dnes hojně využívány. V druhé praktické části analyzuji konkrétní e-shop. Řeším …více
Abstract:
This thesis deals with use of e-business and social networks in sales promotion. The thesis is divided into two main parts. In the first theoretical part, I describe e-business, its types and in detail focus on e-commerce. Simultaneously, in theoretical part, I describe platforms of internet and social networks that are abundantly used nowadays. In the second practical partI analyze particular e-shop …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní