Bc. Renata Pithardová

Diplomová práce

Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie

Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie. Toto téma je velmi aktuální, jelikož zákazníci jsou věrnostními programy často motivováni a přesvědčeni ke koupi produktu. Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu modelu věrnostního programu pro konkrétní internetový obchod Přilep Se. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První …více
Abstract:
The subject matter of this thesis is a loylaty program as key to a marketing strategy. This area of marketing strategy is paramount since loyalty programs stimulate and inicite customers to buy products. This thesis aims to create a loyalty program model for Přilep Se, an online store. The thesis is divided into theoretical and practical part. The former part deals with theoretical background and resources …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní