Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie – Bc. Renata Pithardová
Bc. Renata Pithardová
Diplomová práce
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie. Toto téma je velmi aktuální, jelikož zákazníci jsou věrnostními programy často motivováni a přesvědčeni ke koupi produktu. Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu modelu věrnostního programu pro konkrétní internetový obchod Přilep Se. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První …víceAbstract:
The subject matter of this thesis is a loylaty program as key to a marketing strategy. This area of marketing strategy is paramount since loyalty programs stimulate and inicite customers to buy products. This thesis aims to create a loyalty program model for Přilep Se, an online store. The thesis is divided into theoretical and practical part. The former part deals with theoretical background and resources …víceKlíčová slova
Internetový marketing komunikační mix konkurence kupní rozhodování marketingové strategie marketingový mix věrnost zákazníka věrnostní programy Communication mix competition customer loyalty internet marketing loyalty programs marketing mix marketing strategy the proces of buying decisions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iqktv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh
Iva Vaňková -
Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost
Ared Tagani -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Internetový marketing zvolené společnosti
Monika Martínková -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová