Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně – Bc. Tereza Chlumská
Bc. Tereza Chlumská
Diplomová práce
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
The synergistic effect of IMC tools in designing a marketing campaign
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o rozdílech klasické a integrované marketingové komunikace. Hlavním cílem a přínosem této práce je, že kriticky hodnotí společnost Česká pojišťovna, a.s. z hlediska využívání integrované marketingové komunikace a navrhuje lepší využití komunikačních nástrojů IMK. Práce se zabývá definováním různých typů synergických efektů a využitím těchto efektů při tvorbě komunikační …víceAbstract:
This diploma thesis discusses the differences between classical and integrated marketing communication. Main objective and the contribution of this thesis is to critically evaluate the Czech insurance agency, a. s. in terms of the use of integrated marketing communication and proposes improved use of IMC communication tools. The diploma thesis deals with defining various types of synergic effects and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s8eys/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLUMSKÁ, Tereza. \textit{Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/quw1sg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček