Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně – Bc. Tereza Chlumská
Bc. Tereza Chlumská
Master's thesis
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
The synergistic effect of IMC tools in designing a marketing campaign
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o rozdílech klasické a integrované marketingové komunikace. Hlavním cílem a přínosem této práce je, že kriticky hodnotí společnost Česká pojišťovna, a.s. z hlediska využívání integrované marketingové komunikace a navrhuje lepší využití komunikačních nástrojů IMK. Práce se zabývá definováním různých typů synergických efektů a využitím těchto efektů při tvorbě komunikační …moreAbstract:
This diploma thesis discusses the differences between classical and integrated marketing communication. Main objective and the contribution of this thesis is to critically evaluate the Czech insurance agency, a. s. in terms of the use of integrated marketing communication and proposes improved use of IMC communication tools. The diploma thesis deals with defining various types of synergic effects and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s8eys/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Jiří Šnajdar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHLUMSKÁ, Tereza. \textit{Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/quw1sg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček