Bc. Tereza Chlumská

Master's thesis

Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně

The synergistic effect of IMC tools in designing a marketing campaign
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o rozdílech klasické a integrované marketingové komunikace. Hlavním cílem a přínosem této práce je, že kriticky hodnotí společnost Česká pojišťovna, a.s. z hlediska využívání integrované marketingové komunikace a navrhuje lepší využití komunikačních nástrojů IMK. Práce se zabývá definováním různých typů synergických efektů a využitím těchto efektů při tvorbě komunikační …viac
Abstract:
This diploma thesis discusses the differences between classical and integrated marketing communication. Main objective and the contribution of this thesis is to critically evaluate the Czech insurance agency, a. s. in terms of the use of integrated marketing communication and proposes improved use of IMC communication tools. The diploma thesis deals with defining various types of synergic effects and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní