Optimalizace obsahu pro zvýšení e-shop prodejů – Jana Vagnerová
Jana Vagnerová
Diplomová práce
Optimalizace obsahu pro zvýšení e-shop prodejů
Optimization of web content creation in order to increase e-shop sales
Anotace:
Práce nabízí nový způsob optimalizace internetového obsahu prostřednictvím generování popisů pro zvýšení e-shop prodejů. Pomocí případové studie analyzuje efektivitu tvorby generovaného obsahu pro vyhledávače Google a Seznam. Práce je navíc doplněna zhodnocením ekonomických faktorů použití generovaných popisů a nastíněním budoucí perspektivy tohoto řešení.Abstract:
This thesis offers a new approach to web content creation provided by generating descriptions in order to increase sales of e-shops. It is organized in a form of case study which offers analysis on how Google and Seznam search engines react to this new way of content creation. Moreover, this paper also suggests what economic factors should be taken in mind before creating generated descriptions and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78121
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Klára Kouřimská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78121
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Řízení uživateli generovaného obsahu na sociálních sítích s využitím moderních analytických nástrojů
Ondřej Šidlák -
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková