Bc. Tereza Krčková

Diplomová práce

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství

A Project for Improving the Marketing Communication of a Selected Winery
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Jejím cílem bylo vytvoření projektu s akčními plány, který by pomohl vylepšit aktivity marketingové komunikace vinařství. Práce byla rozdělena do tří částí, a to teoretické, praktické a projektové. Teoretická část se zabývala vypracováním literární rešerše z oblasti marketingového mixu, komunikačního …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the improvement of the current state of marketing communication of a selected winery. Its aim was to create a project with action plans that would help to improve the marketing communication activities of the winery. The thesis was divided into three parts, specifically theoretical, practical and project. The theoretical part delt with topics such as marketing mix, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krčková, Tereza. Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe