Bc. Jana Nagyová
Bakalářská práce
Marketingový plán
Marketing plan
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření marketingového plánu pro konkrétní podnik. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části jsou pomocí odborné literatury definovány základní definice a principy tvorby marketingového plánu, a dále specifikovány marketingové postupy na zahraničních a obchodních trzích. Druhá část se zabývá podnikem RIM CZ, jehož hlavní činností je výroba a prodej …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to create a marketing plan for a concrete company. The thesis is devided into two parts – theoretical and practial one. The first part defines the elementary definitions and principles of the marketing plan developement according to an expert literature, as well as the specifics of the marketing procedures on foreign and business markets. The second part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c03sk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kristýna Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Marketingová strategie podniku
Martin Sova -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová