Bc. Jana Nagyová

Bakalářská práce

Marketingový plán

Marketing plan
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření marketingového plánu pro konkrétní podnik. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části jsou pomocí odborné literatury definovány základní definice a principy tvorby marketingového plánu, a dále specifikovány marketingové postupy na zahraničních a obchodních trzích. Druhá část se zabývá podnikem RIM CZ, jehož hlavní činností je výroba a prodej …více
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to create a marketing plan for a concrete company. The thesis is devided into two parts – theoretical and practial one. The first part defines the elementary definitions and principles of the marketing plan developement according to an expert literature, as well as the specifics of the marketing procedures on foreign and business markets. The second part deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kristýna Böhmová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management