Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu – Ing. Václav Houdek
Ing. Václav Houdek
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Marketing Communication Mix - Use of Audiovisual Media for Marketing Communication of The Chosen Subject
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku integrované marketingové komunikace v oblasti terciárního školství obecně. Obecná rovina je následně převedena do specifické části vztažené k vybranému subjektu, kterým je Vysoká škola finanční a správní o.p.s. Specifickou částí je tvorba projektu audiovizuálního díla s důrazem na specifiku cílové skupiny a možnost zapojení do integrované marketingové …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of integrated marketing communication in the field of tertiary education in general. Generally speaking, it is subsequently transferred to specific parts related to the selected entity, which is the University of Finance and Administration. The specific part of the project is the creation of an audiovisual work with emphasis on specific target groups and participation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mj5sb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOUDEK, Václav. \textit{Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/qwcahs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller