Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Šárka Býmová
Bc. Šárka Býmová
Diplomová práce
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Relation Between Above The Line And Below The Line Tools In Integrated Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá propojením nadlinkových a podlinkových nástrojů marketingové komunikace v ucelené marketingové kampani společnosti O2 „Už vím proč“. V 1. kapitole je zapracována situační analýza trhu mobilních operátorů, která předchází analýze marketingové kampaně a jejím východiskem je stanovení podílu na trhu. Do situační analýzy je zahrnuta analýza konkurenčního prostředí na trhu metodou …víceAbstract:
My diploma thesis deals with link of ATL and BTL tools of marketing communication in integrated O2 company marketing campaign “I Already Know Why“. The first chapter describes an analysis of mobile telephones market, which is followed by an analysis of marketing campaign and its starting point is to determine a market share. Situation analysis involves analysis of competitive environment by Porter …víceKlíčová slova
integrovaná marketingová komunikace nástroje marketingové komunikace nadlinka podlinka skrz linku reklama reklamní sdělení médium marketingová kampaň analýza společnost zákazník aktivita efektivnost mobilní operátor trh TV podpora prodeje vztahy s veřejností přímý marketing osobní prodej intagreted marketing communication marketing communication´s tools above the line below the line through the line advertising advertising message marketing campaign analysis company customer activity efficiency mobile operator market sales promotion public relations direct marketing personal selling
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/on00m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček