Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV – Bc. Kuchař Kuchař
Bc. Kuchař Kuchař
Bakalářská práce
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Advertising campaigns Google Ads for Czech-American TV
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimální nastavení kampaní v systému Google Ads. V teoretické části bude popsána marketingová komunikace a PPC reklama. V praktické části bude popsána společnost, analytika a samotné nastavení kampaní pomocí online reklamní služby Google Ads, která bude mít za úkol zvýšit návštěvnost a počet relací na webu www.catvusa.com. Prostřednictvím nástroje Google Analytics …víceAbstract:
The aim of this bachelor work is to design the optimal campaign settings in the Google Ads system. The theoretical part will describe marketing communication and PPC advertising. The practical part will describe the company, analytics and the actual setup of the campaign using the online advertising service Google Ads, which will have the task of increasing the number of visits and number of pages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/oxtl6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Pavlína Krutská -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová