Sulle caratteristiche principali delle pubblicità automobilistiche e motociclistiche – Mgr. Gabriela Streitová
Mgr. Gabriela Streitová
Bachelor's thesis
Sulle caratteristiche principali delle pubblicità automobilistiche e motociclistiche
About the Main Characteristics of the Automobile And Motorcycle Advertisement
Abstract:
The work studies the main characteristics of the automobile and motorcycle advertisement, and gives examples of the tipical slogans.Abstract:
Práce se zabývá hlavními charakteristikami reklam zaměřených na automobily a motocykly. Uvádí též příklady reklamních sloganů.
Language used: Italian
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ow01h/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2011
- Supervisor: PhDr. Jan Pavlík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STREITOVÁ, Gabriela. \textit{Sulle caratteristiche principali delle pubblicità automobilistiche e motociclistiche}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2011. Available from: https://theses.cz/id/qxkd9u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Italian Language and Literature
Theses on a related topic
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková