Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution – Tereza Solanská
Tereza Solanská
Bakalářská práce
Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution
Proposal of Social Media Content of a Nonprofit Organization Fashion Revolution
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci neziskové organizace Fashion Revolution Česká republika, z. s. na sociálních sítích. Cílem je navrhnout doporučení k dosavadnímu publikovanému obsahu na sociální síti Facebook a Instagram a představit navrhované změny. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace v internetovém prostředí, sociálních sítí, obsahového marketingu …víceAbstract:
The presented thesis focuses on social media communication of the non-profit organization Fashion Revolution Czech Republic. The aim is to suggest recommendations on existing published content on Facebook and Instagram and propose possible changes. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communication in the Internet environment, social media, content marketing and non-profit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOLANSKÁ, Tereza. \textit{Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/qyl4xz/.
Jak správně citovat práci
Solanská, Tereza. Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Františka Bartůňková -
Fashion marketing na internetu
Michaela Havlová -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková