Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution – Tereza Solanská
Tereza Solanská
Bachelor's thesis
Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution
Proposal of Social Media Content of a Nonprofit Organization Fashion Revolution
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci neziskové organizace Fashion Revolution Česká republika, z. s. na sociálních sítích. Cílem je navrhnout doporučení k dosavadnímu publikovanému obsahu na sociální síti Facebook a Instagram a představit navrhované změny. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace v internetovém prostředí, sociálních sítí, obsahového marketingu …moreAbstract:
The presented thesis focuses on social media communication of the non-profit organization Fashion Revolution Czech Republic. The aim is to suggest recommendations on existing published content on Facebook and Instagram and propose possible changes. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communication in the Internet environment, social media, content marketing and non-profit …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOLANSKÁ, Tereza. \textit{Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/qyl4xz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Solanská, Tereza. Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Františka Bartůňková -
Fashion marketing na internetu
Michaela Havlová -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková