Srovnání divadelních přístupů Jerzyho Grotowského a Tadeusze Kantora se zřetelem na metodu herecké práce – Bc. Jan Horák
Bc. Jan Horák
Bachelor's thesis
Srovnání divadelních přístupů Jerzyho Grotowského a Tadeusze Kantora se zřetelem na metodu herecké práce
Comparison of theatrical approaches of Jerzy Grotowski and Tadeusz Kantor with respect to an acting method
Anotácia:
Bakalářská práce Srovnání divadelních přístupů Jerzyho Grotowského a Tadeusze Kantora se zřetelem na metodu herecké práce představuje Tadeusze Kantora a Jerzyho Grotowského jakožto dva nejvýznamnější polské režiséry experimentálního divadla dvacátého století a snaží se porovnat nejen metodu herecké práce, ale i celkový divadelní přístup, který byl velmi odlišný. Práce si klade za úkol shrnout a porovnat …viacAbstract:
This bachelor thesis “Comparison of theatrical approaches of Jerzy Grotowski and Tadeusz Kantor with respect to an acting method” introduces Tadeusz Kantor and Jerzy Grotowski as the most important Polish experimental theatre directors of the twentieth century and will attempt to compare not only an acting method but also overall theatrical approach which was very different in each of these theaters …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/genx3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedúci: doc. MgA. David Drozd, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Martina Musilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theatre Science
Práce na příbuzné téma
-
Divadlo HRA - divadlo pro děti s dětmi
Tereza Lukášová -
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Divadlo Facka. Analýza forem pohybového divadla, které využívá divadlo ve svých inscenacích
Aneta Bajerová -
Divadlo Feste – současné sociálně-politické divadlo
Kristýna Bartošková -
Současné amatérské divadlo - Divadlo Schod
Klára Václavíková -
Divadlo mimo divadlo na příkladu Očitého svědka
Bára ERBEN -
Není divadlo jako divadlo
Pavlína ZÍKOVÁ -
Jak šel čas v Divadle Jiřího Wolkra - divadlo pro děti a mládež očima pamětníků
Martina Dobešová