Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka – Bc. Petr Přikryl
Bc. Petr Přikryl
Diplomová práce
Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka
Role of Marketing Research during Customer’s Analysis
Anotace:
V závěrečné práci se zabývám rolí marketingového výzkumu při analýze zákazníka. Marketingový výzkum je jeden z nejdůležitějších nástrojů pro správné umístění produktu na trh, zvlášť pak s ohledem na potřeby a požadavky zákazníka. V úvodní teoreticko-metodické části se snažím objasnit, co marketingový výzkum představuje, včetně historie a marketingového informačního systému. V práci se rovněž zabývám …víceAbstract:
In my closing work I am concerned with the role of marketing research during customer´s analyzing. Marketing research is one of the most important tools for a good product placement on market especially with respect to customer´s needs and requirements. In introductory theoretical methodical part I try to clarify what marketing research means, including history and marketing information system. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c92k7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský