Využití řečnických dovedností ve vzdělávání dospělých – Tomáš Damborský
Tomáš Damborský
Bachelor's thesis
Využití řečnických dovedností ve vzdělávání dospělých
The Use of Public Speaking Skills in Adult Education
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o tématu využití řečnických dovedností ve vzdělávání dospělých. Právě tyto dovednosti mají velký vliv na zapamatování informací dospělým publikem. Cílem práce je proto poskytnout rady týkající se využívání řečnických dovedností pro učitele a lektory působící ve vzdělávání dospělých. Bakalářská práce má teoreticko-praktický charakter a je rozdělena na dvě části. V první …moreAbstract:
This bachelor’s thesis is about using public speaking skills in adult education. These skills have a big influence on remembering of information by adult audience. The goal of this work is to provide advice on using the public speaking skills for lectors lecturers and teachers in adult education. The thesis is theoretico-practical and is divided into two sections. In the first part the thesis provides …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 9. 2020
Identifier:
https://is.akcentcollege.cz/th/gbt6w/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 9. 2020
- Supervisor: Mgr. Květa Suchánková, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English as a Foreign Language
Theses on a related topic
-
Charakteristika a divácké návyky mladého publika audiovizuálního obsahu v České republice
Johana Minářová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Učitel na gymnáziu a lektor univerzity třetího věku v jedné osobě
Gabriela Škodíková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ