In-store marketing ve vybrané prodejně – Bc. Žaneta ZAJÍČKOVÁ
Bc. Žaneta ZAJÍČKOVÁ
Diplomová práce
In-store marketing ve vybrané prodejně
In-store marketing in a selected store
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku in-store komunikace se zaměřením na konkrétní zkoumanou prodejnu, kterou byla v tomto případě prodejna hypermarket Tesco v Příbrami. Cílem práce je zjištění postojů zákazníků k in-store komunikaci uplatňované v této vybrané pobočce. Bylo stanoveno celkem 6 výzkumných předpokladů, které se týkaly oblasti store designu, merchandisingu a především uplatňovaných POP …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of in-store communication, with a focus on a selected store branch. The analysed store is Tesco hypermarket, located in Příbram. The aim of the diploma thesis is to analyse customer attitudes towards in-store communication, as applied in this selected store. A total of six research assumptions were established. The research assumptions were related to the topics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAJÍČKOVÁ, Žaneta. In-store marketing ve vybrané prodejně. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
In-store komunikace ve vybrané prodejně
Jitka PALIVCOVÁ -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně
Ivana Kalinová -
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Jiří Vejmelka -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
Možnosti využití tištěných funkčních vrstev při výrobě POP/POS materiálů
Jakub Hubička