Denisa Dolénková

Bakalářská práce

Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexním průzkumem možností, které poskytuje sociální síť Instagram pro propagaci hmotných produktů prostřednictvím influencer marketingu. Zaměřuje se zejména na společnosti specializující se na výrobu sportovního oblečení, vybavení a obuvi. Teoretická část zkoumala koncepty influencer marketingu, jeho vývoj a význam v digitálním marketingu, stejně jako analýzu Instagramu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with a comprehensive exploration of the possibilities provided by the social network Instagram for the promotion of tangible products through influencer marketing. In particular, it focuses on companies specializing in the production of sportswear, equipment and footwear. The theoretical part explored the concepts of influencer marketing, its development and importance in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika