Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu – Denisa Dolénková
Denisa Dolénková
Bakalářská práce
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexním průzkumem možností, které poskytuje sociální síť Instagram pro propagaci hmotných produktů prostřednictvím influencer marketingu. Zaměřuje se zejména na společnosti specializující se na výrobu sportovního oblečení, vybavení a obuvi. Teoretická část zkoumala koncepty influencer marketingu, jeho vývoj a význam v digitálním marketingu, stejně jako analýzu Instagramu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a comprehensive exploration of the possibilities provided by the social network Instagram for the promotion of tangible products through influencer marketing. In particular, it focuses on companies specializing in the production of sportswear, equipment and footwear. The theoretical part explored the concepts of influencer marketing, its development and importance in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/foiwf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLÉNKOVÁ, Denisa. \textit{Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/qzom60/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová