Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic – Zlata Paprstková
Zlata Paprstková
Bakalářská práce
Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic
Analysis of Brand Awareness and Preference in the Filling Stations Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá známostí a preferencí značky na trhu čerpacích stanic. Cílem předložené bakalářské práce bylo zjistit známost a preference značky čerpací stanice MOL, dále identifikovat klíčové faktory, které zákazníky ovlivňují při výběru čerpací stanice a v případě zjištění nedostatků předložit návrhy a doporučení, které povedou k větší známosti a preferenci čerpací stanice. V teoretické …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with brand awareness and preferences on the filling stations market. The aim of the submitted bachelor’s thesis was to ascertain the MOL filling station brand awareness and preference and to identify key factors that influence customers when choosing a filling station. Should any deficiencies or shortcomings be found, proposals and recommendations leading to greater brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141918
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Chování a preference spotřebitele na trhu pufovaných výrobků
Stanislav Koryčánek -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Dominika Polanská -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Eva Soušková -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Soňa Zipfelová