Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic – Zlata Paprstková
Zlata Paprstková
Bachelor's thesis
Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic
Analysis of Brand Awareness and Preference in the Filling Stations Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá známostí a preferencí značky na trhu čerpacích stanic. Cílem předložené bakalářské práce bylo zjistit známost a preference značky čerpací stanice MOL, dále identifikovat klíčové faktory, které zákazníky ovlivňují při výběru čerpací stanice a v případě zjištění nedostatků předložit návrhy a doporučení, které povedou k větší známosti a preferenci čerpací stanice. V teoretické …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with brand awareness and preferences on the filling stations market. The aim of the submitted bachelor’s thesis was to ascertain the MOL filling station brand awareness and preference and to identify key factors that influence customers when choosing a filling station. Should any deficiencies or shortcomings be found, proposals and recommendations leading to greater brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/141918
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2020
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Milena Lahutová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAPRSTKOVÁ, Zlata. \textit{Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/r067vq/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Chování a preference spotřebitele na trhu pufovaných výrobků
Stanislav Koryčánek -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Dominika Polanská -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Eva Soušková -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Soňa Zipfelová