Demotivující faktory pro výkon funkce v managementu a interní marketing – Bc. Tomková Tomková
Bc. Tomková Tomková
Diplomová práce
Demotivující faktory pro výkon funkce v managementu a interní marketing
Demotivational factors for the performance of the function in management and internal marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce identifikovat nejčastější demotivující faktory pro výkon funkce v managementu se zaměřením na vrchní sestry. V teoretické části spojuje autorka motivační teorie s pracovní motivací a procesem demotivace. Zdroje demotivace odhaluje pomocí specifických frustračních faktorů. Strategický pohled na překážky v motivaci je uspořádán do osmi rovin v diagramu příčin a následků. V práci …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to identify the most common frustrating factors of the performance of a function in management with a focus on head nurses. In the theoretical part, the author connects motivational theory with work motivation and the process of demotivation. It reveals the sources of demotivation using specific frustration factors. The strategic view of barriers to motivation is organized …víceKlíčová slova
Firemní kultura ve zdravotnictví vrchní sestra motivace vrchní sestry kompetence vrchní sestry management ve zdravotnictví demotivující faktory ve zdravotnictví interní marketing. Corporate culture in healthcare head nurse motivation of a head nurse head nurse competencies management in healthcare demotivating factors in healthcare internal marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kndkw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Interní marketing - stabilizace stavu zaměstnanců společnosti
Milan Huták -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Personální marketing ve vybrané společnosti
Ester Poláková -
Non-profit Healthcare Institution in the Zlín Region: Its image and competitive abilities analysis
Alena ZÁMEČNÍKOVÁ -
Porovnání tvaru páteře ve stoji a ve třech variantách sedu
Eliška MERTLÍKOVÁ -
Vývoj firemní kultury ve zdravotnictví od 70. let 20. století po současnost
Markéta Malá -
Kultura a její organizace ve městě
Šárka Krausová